Sunday, September 06, 2009

Buku kanak-kanak utk dijual (buku baru pada harga menarik)

Kaum ibu dan (bakal ibu) sekalian,

Berikut adalah senarai buku kanak-kanak untuk dijual. Buat makluman, semua buku tersebut adalah baru (bkn used books) dan berkulit keras (hard cover).


Perbandingan harga buku (penerbit yang sama, jenis yang sama *sila rujuk buku 11) yang dijual di Kinokuniya.


BUKU 1 - Baby Dazzler book (booked)


BUKU 2 - Touch & Feel book (booked)


BUKU 3 - Touch & Feel book (booked)


BUKU 4 - Touch & Feel book (booked)


BUKU 5 - Pop-up book (booked)


BUKU 6 - Big Flaps book (booked)


BUKU 7 - Big Flaps book (booked)


BUKU 8 - Flaps & Touch & Feel book (booked)


BUKU 9 - Jigsaw book (booked)

Harga yang ditawarkan tidak termasuk kos penghantaran. Bagi pembelian melebihi RM 50 (dalam satu transaksi), penghantaran adalah percuma. Anda hanya perlu membuat pembayaran sebaik sahaja penghantaran dibuat (tiada 'booking fee').

Anda boleh membuat tempahan melalui laman blog ini sekarang, dengan menyatakan no buku yang berkenaan, nama dan alamat emel untuk dihubungi. Buat masa ini, buku-buku di atas hanya terhad kepada 1 judul = 1 unit.

Penghantaran akan dibuat bermula 25 Oktober 2009 (memandangkan pada ketika itu saya berada di Malaysia).


Sebarang pertanyaan boleh diajukan di ruangan 'comment' blog ini.

Marilah sama-sama menanamkan minat membaca kepada anak-anak kita.

*Memandangkan permintaan yang menggalakkan, saya akan menambah stok (sama ada judul yang sama, atau judul lain) pada sabtu dan ahad yang akan datang. Sekali lagi,
Sebarang pertanyaan (atau permintaan) boleh diajukan di ruangan 'comment' blog ini.

Terima kasih kepada rakan-rakan (Yuda, Ajue & Dinna) di atas sokongan yang diberikan.

8 comments:

CuppyCakeMommy said...

uderque,
aku nak booked buku 1, buku 2.buku 5,buku 6..hujung bulan aku bayar boleh ke?

madam teacher said...

bayar bile aku dh ade kt msia. senang skit. so bln 10 nnt la. btw, utk ko, aku x caj kos penghantaran, w/pun total ko x smpi RM50 (ala, lg RM2 jek).

thanks yuda! kalau bole, promote kt blog ko. heheh

Anonymous said...

uderque, ajue ni.. aku nak book buku 4 dgn buku 7 ye.. nnt bile kau balik msia bgtau la.. nnt aku transfer duit.. buku pop up xde lg ke? klu ade bgtau ye.. thanks uderque.. ;)

madam teacher said...

thanks ajue, pasal buku pop-up tu nanti aku carikan, kalau ade yg menarik nt aku letak kat blog.

thanks again.

dinna g said...

chit chit.. yuda & adjue dgn pantas tlh membook.. terpaksa laa aku amik apa yg tinggal.. aku nak buku 8 & 9! tp ko kena tlg pos gi miri ah, nanti aku bayar postal cost ok.. bley kan?

madam teacher said...

heheh.. xpe dinna. nnt aku carikkan stok baru (dlm lingkungan harga RM12-20). pos xde mslh. :)

thanks dinna.

fera said...

nak gak...bagi aku masa sket ek..aku nak online shopping baju anak aku dulu..

madam teacher said...

xpe fera, ujung minggu dtg visit blog aku kot2 kalau ade stok baru.