Wednesday, September 23, 2009

Buku kanak-kanak part III

Berikut adalah senarai terkini buku-buku untuk dijual. Buku-buku yang tidak terjual dalam 'posting' sebelum ini telah dimasukkan semula dalam senarai terbaru ini.

Buku 1 - Touch & Feel book (booked)

Buku 2 - Touch & Feel book (booked)

Buku 3 - Pop-up book (booked)


Buku 4 - Big Flaps book (booked)

Buku 5 - Big Flaps book (booked)

Buku 6 - Touch & Feel book (booked)

Buku 7 - 'Soft to touch' book

Buku 8 - all booked

Buku 9 - Pop-up book

Buku 10 - Pop-up & Play book (1)

Buku 10 - Pop-up & Play book (2)

Buku 11 - 'Soft to touch' book (booked)

Buku 12 - 'Soft to touch' book (booked)

Buku 13 - Baby Dazzler book (booked)

Buku 14 - Drawing book

Buku 15 - Pop-up & Play book (1) - not suitable for under 36months

Buku 15 - Pop-up & Play book (2) - not suitable for under 36months

Buku 16 - Pop-up & Play book (1) - not suitable for under 36months

Buku 16 - Pop-up & Play book (2) - not suitable for under 36months


Harga yang ditawarkan tidak termasuk kos penghantar
an. Bagi pembelian melebihi RM 50 (dalam satu transaksi), penghantaran adalah percuma. Anda hanya perlu membuat pembayaran sebaik sahaja penghantaran dibuat (tiada 'booking fee').

Anda boleh membuat tempahan melalui laman blog ini sekarang, atau di alamat email huda_wahid81@yahoo.com, dengan menyatakan no buku yang berkenaan, nama dan alamat emel untuk dihubungi. Buat masa ini, buku-buku di atas hanya terhad kepada 1 judul = 1 unit (kecuali Buku 10 ada 2 unit).

Penghantaran akan dibuat bermula 25 Oktober 2009 (memandangkan pada ketika itu saya berada di Malaysia).


Sebarang pertanyaan boleh diajukan di ruangan 'comment' blog ini.

Marilah sama-sama menanamkan minat membaca kepada anak-anak kita.


Terima kasih kepada yang telah membuat tempahan. :)

3 comments:

rabby said...

uderq aku cm berminat dgn...
buku 2
buku 5
buku 6

hmm byk la plak!! takpela, aku suka buku kanak2 ni kiut.eventho anak aku more to coloring books skrg. eh kau tak jual ke buku2 peter n jane tuh? satu set tuh mahal gak. anak aku suka peter n jane tuh. siap hafal, baca serie yg lain pon disebutnye yg buku lain. rupanya dia hafal!

madam teacher said...

thanks rabby. aku dh booked kan utk ko. peter & jane aku xjual la rabby. kat sini pon mahal lg buku peter & jane tu.

aku dulu kecik2 pon bace buku peter & jane. :)

Qaseh Suhaida said...

minat sgt semua buku2 ni...